viernes, 25 de septiembre de 2009


12 comentarios:

  1. Zombieeessss!!!
    Com molan! yo quiero ver mas!


    Nos vemos por joso :)

    ResponderEliminar
  2. Enric tio! Estan de conya!
    Hi sortirà el dofi? XD

    ResponderEliminar
  3. Molt be tiu , ya sabes que eres mi numero uno...el mejorrrrrchhhhh!!! ti,ti,ti,ti,ti (sonido del delfin en una aduana de un aeropuerto)

    ResponderEliminar
  4. Ole Enric!! estan de puta madre, y aunque me repita.... queremos delfin XD

    ResponderEliminar
  5. Putu Rebollo, esta mamella! Fijo que l'estàs gozan com un mono! Vull veure més!

    M'aniré passant de tant en tant per la teva classe si no et fa res, que ara tinc massa temps lliure i allà segur que aprofito més el temps que tocanme la polla compulsivament a casa.

    Salut fiera!

    ResponderEliminar
  6. Ja tens un comprador per quant es publiqui... hostia!! ahir em vaig enrecordar de tu, vaig tenir un original d'en Bisley a les mans a la botiga de tatoos d'un colega de Mataró.

    ResponderEliminar
  7. tiu tan de puta mareee haver si subes mas!

    ResponderEliminar
  8. rebo ja t'ho vaig dir pero estan increibles ,quiero el numero 1 firmado con tu sangre de zombie d' un disabte pel mati!!

    abraçada gorilesca

    ResponderEliminar
  9. Hola Enric!
    Están muy guapas, me gusta el estilo que tienes!
    Un beso tiehno!

    ResponderEliminar
  10. Es brutal, Rebollo!. Tío, qué grande eres.

    ResponderEliminar
  11. chulisimo puto genio!! que ganas de verlo acabado! XDD

    ResponderEliminar